Toimitusehdot

Yleistä tietoa verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy:
Maalampoa.fi, 02970 Espoo
Y-tunnus: 2233411-6 
Puhelin: +358449804659

Email: 
[email protected]

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtoja. Asiakkaan on ennen tilausta tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Päivitetty 17.11.2020.

Tuotteiden tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan kautta. Tilauksista tulee aina sähköpostivahvistus. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu tilauksen yhteydessä kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tuotetiedot

Pidätämme oikeuden toimittaa tuote mikäli tuotteen hinnassa tai muissa tiedoissa on virheellisesti syötetty tieto.
Emme vastaa tuotetiedoissa olevista virheistä, tai tuotteen soveltuvuudesta kohteeseen, ellei tuotetta ole mitoitettu yrityksemme kautta. Asiakas on velvollinen selvittämään tuotteen soveltuvuuden ja tarvittavat tuotetiedot ennen tilaamista.
Lisätietoa tuotteen soveltuvuudesta ja täydelliset tuotetiedot saat tuotteen valmistajalta, tai asiakaspalvelustamme [email protected] 

Ole yhteydessä asiakaspalveluumme ennen tilaamista, jos tarvitset tietoa tuotteen soveltuvuudesta, maalämmön mitoituksesta, toimitustavoista tai muista tilaukseen tai tuotteisiin liittyvistä asioista. Voit olla yhteydessä verkkosivujemme yhteydenottopyynnön kautta, sähköpostitse tai puhelimitse.

Hinnat

Hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%, sekä mahdollisen SER-maksun. Pidätämme oikeuden hintojen muutoksiin. Huomatessamme hintavirheen, olemme viipymättä yhteydessä tilaajaan asian korjaamiseksi. Emme vastaa, emmekä hyvitä mahdollisissa hintavirheissä. 

Tuotteiden maksaminen

Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com

Toimitus- ja käsittelykulut

Yli 100€ tilauksissa tuotteiden toimitus- ja käsittelykulut kuuluvat tuotteiden hintaan. Alle 100€ tilauksissa toimitusmaksu 4,90 – 9,90€.  Tuotteet toimitetaan paketin koosta riippuen postipakettina, Matkahuollon välityksellä tai erillisrahtina asiakkaan antamaan tieliikennekelpoiseen osoitteeseen. Mikäli asiakas ei nouda tilausta, laskutetaan 25€ palautumismaksua käsittelykulukorvauksena. 
Mikäli asiakas ei ole tavoitettavissa ja erillisrahdattavan tuotteen jakelu epäonnistuu, tuote palautuu toimittajalle. Tällöin asiakkaalta veloitetaan todelliset aiheutuneet käsittely- ja rahtikulut ja palautetaan maksun ylijäämä. 

Toimitus

Tuotteiden toimitus on pääsääntöisesti n. 3-7 vrk. Tehdastilauksissa toimitusaika voi olla myös pidempi. Tuotteiden toimituksesta voidaan sopia tapauskohtaisesti. 

Toimitus koskee vain rahtia. Erillisrahditettavat tuotteet (mm. maalämpöpumput) toimitetaan asiakkaan ilmoittamaan osoitteeseen kotiinkuljetuksena arkipäivisin klo. 8-16 välisenä aikana. Kotiinkuljetus ei sisällä lähetyksen sisään-, kerros-, tai uloskantoa eikä asennusta tai vanhan tuotteen poisvientiä. Kotiinkuljetuksessa tuotteet toimitetaan jakeluauton viereen. Pienet tavarat toimitetaan pakettina asiakasta lähimpään postin tai matkahuollon noutopisteeseen. Tilaus voidaan toimittaa useammalla toimitustavalla, useampana toimituksena, riippuen tilauksen tuotteista.

Toimitamme tuotteita tällä hetkellä vain Suomeen. Mikäli tuotteita halutaan toimitettavan Ahvenanmaalle, saaristoalueille tai ulkomaille, ole yhteydessä asiakaspalveluun ennen tilaamista, niin selvitämme toimituksen mahdollisuuden ja hinnan. Manner-Suomen ulkopuolella toimitus- ja tullauskulut tilauskohtaiset. Pyydä lisätietoa tai tarjous yhteydenottopyynnön kautta tästä!

Vaihto- ja palautusehdot

Tuotteilla on kuluttajasuojalain mukainen etäkaupan 14 päivän palautusoikeus. Palauttaminen on mahdollista vain, jos tuote on täydellisen jälleenmyyntikelpoinen ja virheetön, pakkaus avaamaton. Käytetyillä tuotteilla ei ole palautusoikeutta. Asiakas huolehtii kuljetuksesta ja maksaa kaikki palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Erillisrahditettavien tuotteiden palautusrahdit alk. väh. 150€.

Tehdastilaustuotteilla tai asiakasta varten räätälöidyillä tuotteilla ei ole palautusoikeutta. Kaikki maalämpöpumput ovat erillisrahditettavia tehdastilaustuotteita, eikä niillä ole lähtökohtaisesti palautusoikeutta. 

Tuotteen hinta hyvitetään palautuksissa asiakkaalle mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 14vrk kuluttua palautuksen saapumisesta. 

Kuluttajansuojalain etämyyntisäädökset koskevat vain kuluttajan ja elinkeinonharjoittajan välistä kaupankäyntiä, palautusoikeus ei koske yrityksiä.  

Virheellisissä tuotteissa palautuksesta vastaa maalampoa.fi kustannuksellaan.

Takuu

Tuotteilla on valmistajan tai maahantuojan myöntämä takuu. Huomioithan, että esim. maalämpöpumppujen takuuseen voidaan vaatia valtuuttaman asentajan asennus. Lisätietoa ja asennus: [email protected]

Asennukset: 

Maalampoa.fi verkkokauppa ei vastaa tuotteiden asentamisesta. Asennukset myydään erillisenä palveluna. Suosittelemme käyttämään kaikkien tuotteidemme osalta vain päteviä asentajia. Huomioi, että esim. maalämpöpumpuissa takuun voimassaoloon voidaan vaatia valtuutetun asentajan asennus. 

Vaurioitunut lähetys

Asiakas huolehtii tilauksen vastaanottamisesta ja tarkistaa välittömästi tuotteet rahtikirjan mukaan. Jos tuote on vaurioitunut tai puuttuu, merkitsee asiakas ennen allekirjoitusta rahtikirjaan varauman merkiksi siitä, että rahtikirja ja tuote poikkeavat toisistaan. Tämän jälkeen asiakas on viipymättä yhteydessä meihin sähköpostitse tai puhelimitse. Ilman merkintää rahtikirjassa vastuu tuotteesta jää asiakkaalle. 

Jos kuljetusyhtiöllä elektroninen kuittauslaite käytössä, pyydäthän kuskia tekemään merkinnän toimitukseen ennen kuittausta.

Kuljetusvahinkoja koskevat korjausvaateet käsitellään tiekuljetussopimuslain mukaisesti Tiekuljetussopimuslaki, Finlex.fi

Asiakas on velvollinen tarkistamaan toimitetun tuotteen heti sen saatuaan. Mikäli asiakas ei ole paikalla vastaanottamassa tavaraa tai kyse on piilovauriosta, asiasta on ilmoitettava mahdollisimman pian, viimeistään 5 kalenteripäivän sisällä tavaran toimituksesta! Muussa tapauksessa vastuu piilevistä virheistä jää vastaanottajalle.

Mikäli lähetys on vaurioitunut ilmoita siitä meille välittömästi!

Reklamaatio

Reklaamation voit tehdä yhteydenottolomakkeen kautta tai sähköpostitse.